Pagina's

zondag 3 mei 2015

Wat schaft de pot volgende week ?

Maandag ganse dag opleiding in het provinciehuis.  Een masterclass storytelling.  Niet dat politici zo graag verhaaltjes vertellen - ik volg het trouwens niet als politica, maar voor mijn job.  Storytelling blijkt DE communicatietechniek van de laatste jaren te zijn, zowel voor de ontsluiting van erfgoed als voor het bereiken van doelgroepen.  De masterclass wordt gegeven door de officiële storytelster van het Verenigd Koninkrijk (zoiets als de stadsdichter, maar dan voor gans Engeland). 
In de vooravond een toelichting in het Vlaams Administratief Centrum door Ruimte Vlaanderen (= ruimtelijke ordening Vlaanderen).  Ik zal mij moeten haasten om op tijd terug te zijn voor het schepencollege.
Dinsdagvoormiddag 3-dubbelboekt - ik heb moeten kiezen.  In de vroege ochtend naar de stadsdiensten van Antwerpen voor ons nieuw project.  's Middags stuurgroep Huis van het Kind Grimbergen en in de namiddag overleg op het gemeentehuis voor ruimtelijke ordening. 
Woensdag op het gemeentehuis.  De persvoorstelling van Huis van het Kind Pajottenland zal ik wegens te druk aan mij laten voorbijgaan.  Spijtig, want de minister van Welzijn himself zal het virtuele lintje doorknippen.
's Avonds CD&V-vergadering in Hoegaarden.
Donderdag bijwerken op kantoor.
Vrijdag het grote beleidsoverleg (het overleg met de meest originele naam, maar ik durf de naam hier niet uitspreken), in de namiddag weer een vorming rond communicatie op het provinciehuis.  's Avonds een privéfeestje van een dame mét pit (Zijn er andere???)