Pagina's

woensdag 30 september 2015

Het leven zoals het is op het werk...

... tja, je moet van alle markten thuis zijn bij Ons en Landelijke Kinderopvang.  Hier 'aan de sleur' met het materiaal van de lesgeefster babymassage op onze instuif in Turnhout.  2 onthaalouders vonden het leuk om wat met mijn kodak te spelen en deze foto te maken.... omdat ik anders nooit op de foto sta.   Ik schrijf de projecten wel en volg ze op, maar het is altijd leuk om eens met je voeten in het werkveld te staan.  Dat doe ik te weinig.  Een prachtige dag... memorabel zowel qua inhoud, dankzij een getuigenis van een ervaringsdeskundige in de armoede, als qua sfeer en gezelligheid.  En het privé cultuurcentrum Het Gevolg heeft mijn hart gestolen. Er is zelfs een wekelijks breicafé, begeleid door een man ! De tijden zijn veranderd : een vrouw aan het hoofd van de Boerenbond en de brei wordt aangeleerd door een man.