Pagina's

maandag 14 september 2015

Wat ligt er op mijn bord deze week ?

Maandag in de ochtend afspraak met Ziekenzorg Hoegaarden.  In de namiddag woonoverleg op het gemeentehuis.  Alle betrokken gemeentelijke (en Vlaamse) actoren rond Woonbeleid zijn erbij.
's Avonds schepencollege.
Dinsdag naar Brussel voor de Raad van bestuur van Kind en Preventie.  In de namiddag houden we een participatiemoment voor het gemeentelijk personeel rond ons Klimaatplan.  's Avonds inspraakvergadering Klimaatplan voor gans Hoegaarden.  Je bent welkom.
Woensdag naar Beersel voor een projectje in het Huis van het Kind Beersel.  In de namiddag op het gemeentehuis.  's Avonds Raad van Bestuur Ecowerf.
Donderdag dubbelboeking.  Ik zou naar Brussel moeten, maar ik ga naar Antwerpen, naar den Bell, voor ons nieuw project ter bestrijding van kinderarmoede.
's Avonds wake voor de vluchtelingen aan de kiosk in Hoegaarden.
Vrijdag vergadering op het werk, daarna personeelsfeest (ik mag mij weer verkleden!).  In de latere avond naar de Borre in Bierbeek, waar kunstenares Diane (Meldert) een vernissage organiseert.