Pagina's

maandag 5 oktober 2015

Agenda deze week

Maandag een aantal vergaderingen op het gemeentehuis, onder andere over het klimaatplan.
's Avonds schepencollege waar we samen een datum zullen pinnen om de windontwikkelaar Storm/Elicio op te vorderen (en eens naar hun definitie van inspraak te vragen?).
Dinsdag zit ik ganse dag in Mechelen voor een opleiding van De Persacademie.  Altijd zeer leerrijk, ik heb mijn huiswerk al bezorgd en ik verwacht veel 'rood'. In de vooravond naar het gemeentehuis.
Woensdag op gemeentehuis. 's Avonds dubbelboekt.  Vergadering van CD&V Hoegaarden én Raad van bestuur van Portiva, onze intergemeentelijke archeologische dienst die sinds  kort ook erkend is als een intergemeentelijke erfgoeddienst. 
Donderdag terug naar Mechelen, tweede dag opleiding.  's Avonds Raad van Bestuur van ons Regionaal Landschap.
Vrijdag overleg op het werk.  's Middags in Hoegaarden voor de sapmobiel (foto) aan de sporthal.  Om  4 u word ik op een viering op het werk in Leuven verwacht.
En ook het weekend wordt erg druk.