Pagina's

maandag 19 oktober 2015

Agenda volgende week

Maandag eerst naar het werk voor het overleg communicatie van Ons.  In de namiddag vergadering met toerisme Hoegaarden en met de milieudienst.  Met de laatste over ons klimaatplan of wat had je gedacht?  's Avonds schepencollege en daarna nog een nachtelijke studie-uitstap.  Geloof het of niet.  Allemaal voor 'de goede zaak'. 
Dinsdag onthaal ik een nieuwe groep personeelsleden van Landelijke Kinderopvang en probeer ik ze wegwijs te maken in deze geweldige organisatie.  's Avonds vind je mij in 't Nieuwhuys voor het optreden.
Woensdag naar het provinciehuis.  Daarna een overleg in Bierbeek met een paar gemeenten en in de vooravond nog een vergadering op het gemeentehuis.
Donderdag op het werk en geen avondactiviteit.
Vrijdag ga ik misschien wel eens van het leven genieten met Laura.  Als ze tijd heeft voor mij tenminste....