Pagina's

dinsdag 24 februari 2009

koop de dag van toen

in Kringwinkel Hageland op zaterdag 7 maart. Je kan van hun website een bon downloaden voor een gratis LP (!). Mijn kinderen kennen dat zelfs niet. Maar soit, het is natuurlijk een feestdag in de kringwinkel die dag. Als rasechte fan zal ik er zeker zijn. Allemaal nostalgisch gerief waar ik weemoedig aan terugdenk. Mijn man zal het weer niet zo leuk vinden als ik weer een paar koopjes gedaan heb. Ik mag van hem alleen BRENGEN naar de kringwinkel, niet meer HALEN, we hebben hier al een heel museum van de goede oude tijd. Ik zou eigenlijk graag ambassadrice van de kringwinkel willen worden, ik ben dat de facto eigenlijk al. Niemand doet zo lyrisch over zijn aankopen in de kringwinkel als ik. Misschien een mailtje naar de directeur sturen ?