Pagina's

vrijdag 6 maart 2009

De liefde van de man gaat door de maag

tja, met mijn man is dat ook zo. Daarom dat wij zo vaak gaan uit eten ? En ook de nieuwsbladredacteurs houden wel van wat lekkers. Zo blijkt uit hun blog die terug van weggeweest is én waarvan de artikels zoveel keer beter zijn dan het nieuwe concept van de nieuwsbladsite : http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=BLRBI_20090306_012&PostCode=3320 Paul Sééééééévèèèèèèrs, Ria Valk met de preitjes op haar dijtjes, ik kan mij moeilijk voorstellen dat zulke ernstige journalisten echt naar dat muziekgenre op Radio Jodoigne luisteren (en dat misschien ook nog wel luidkeels meezingen???). Verborgen talenten ? Ofwel hebben ze zo'n honger als ze van het werk komen, dat ze beginnen zingen over wat moeder de vrouw allemaal heeft klaargemaakt. Maar soit, ik zal nooit weten welke liedjes er op radio Jodoigne komen. Ik heb namelijk 'knopjesvrees' in de auto, ik blijf overal vanaf omdat ik bang ben dat ik op de verkeerde knopjes duw. Alleen als mijn dochters meerijden, verandert 4FM ineens naar Studio Brussel. Zelfs vanaf het ogenblik dat hun billen de autozetel raken, die indruk heb ik toch. Spijtig dat we niet meer onder pseudo kunnen bloggen op het Nieuwsblad. Anders had ik wel gereageerd onder de naam 'guitig spruitje' of 'blozende rode kool' of zo...