Pagina's

maandag 26 oktober 2009

ruilbeurs bierattributen in Hoegaarden

Op 7 november is het weer zover : ruilbeurs der bierattributen in de Sporthal van Hoegaarden. Ik heb er speciale herinneringen aan. De eerste keer heb ik de beurs samen met ereburgemeester Frans Huon bezocht (toevallig daar tegengekomen) die mij daarna uitnodigde voor een eerste legendarisch (wereldverbeterend) canapégesprek, waarvoor ter plekke een paar 'ouwe getrouwen' werden opgetrommeld. Daarna zijn nog vele 'canapégesprekken' gevolgd, altijd zeer gezellig, salonnetje vol.
Luc, mijn biercollega van op KVLV, zal ook weer paraat zijn. Van 's morgens vroeg met een auto vol speciale flesjes en andere bierattributen. Daarna heb ik voor hem een afspraakje met Meester Guilluy geregeld, de historisch bierkundige van de regio.
Meer info over de Gambrinus ruilclub : http://www.gambrinusclub.be/.
De foto (ruilbeurs Hoegaarden 2008) komt van hun website.