Pagina's

dinsdag 6 oktober 2009

straffe gasten... straffe bieren...

Ook al werk ik (toevallig) vooral met vrouwen (allemaal geweldige!), toch overkomt het mij dat ik zowel op mijn werk als op het gemeentehuis met Straffe Mannen-Bierbrouwers te maken heb. Van mijn KVLV-collega Luc, een gerenommeerd vormgever (én Mechelse BeerBrother), heb ik vandaag 2 flesjes zelfgebrouwen Pasbrugse Straffe gekregen. Pasbrugge is de Mechelse wijk waar hij resideert. En collega Luc was op zijn beurt dit weekend het bier gaan proeven van onze Hoegaardse milieu-ambtenaar (Philip, de man met de gezonde familienaam), brouwer bij de biergilde in Huldenberg. Bier proeven is mijn lot hier in Hoegaarden-bierland. Mijn online 'kilootje-minder-coach' van CM heeft het al lang opgegeven. Op de foto : de Pasbrugse straffe van mijn collega Luc. Na de Gambrinus-ruilbeurs in de sporthal (ik ben daar als toerist!), gaan we samen op bezoek bij Meester Guilluy.
Ik vind mijn flesjes Pasbrugsse Straffe eigenlijk te mooi om op te drinken. Ik ga er eerst nog een beetje naar kijken... en na het drinken mijn commentaar doorgeven voor hun recensies.