Pagina's

zaterdag 3 oktober 2009

Twitter in de Bley ?

Op een onbewaakt moment, een paar maand geleden, wou ik ook eens hip doen en méé zijn met de nieuwe communicatie-media. Ik heb mezelf toen een 'twitter'account aangemaakt. Twitteren blijkt de snelle variant van bloggen te zijn. Ondertussen ken ik al zelfs mijn wachtwoord van Twitter niet meer, ik heb er ook nog nooit een bericht opgezet, want ik snap dat ding eigenlijk niet. Maar vanochtend had ik een bericht in mijn mailbox dat mijn Twitter een 'volger' heeft. Dat zal ontgoochelend zijn voor die man, veel nieuws zal er op mijn twitter niet komen. Ik hou veel meer van mijn blog. Misschien is mijn blog wel heilzaam voor mezelf. Ik kan het eens 'tegen iemand zeggen'. Op die manier moet ik niet naar de zelfhulpgroep voor politici... en iedereen kan meegenieten van de politieke fun en van de eventuele 'dipjes'. Politici zijn toch een beetje eigendom van de mensen... ???