Pagina's

donderdag 21 oktober 2010

paar dagen blogreces (tot dinsdag), wegens 'er even tussenuit'

Mijn dochter Marie had aangeboden om, terwijl de mama op citytrip is (vanaf morgen), de blog te onderhouden met allerlei nieuwtjes.  Ze kan dat, want als ik in de soep aan het roeren ben (dan heb ik handen te weinig om te bloggen), dicteer ik haar al wel eens een stukje of vraag ik haar om een bepaald filmpje op mijn blog te zetten.  Ze doet dat perfect.  De ideale secretaresse.
Ze zou mij dus kunnen vervangen op mijn blog.  Maar ze vreesde dat de lezers de berichten over haar leven minder interessant zouden vinden, vandaar dat ze mij dit weekend niet 'blogvervangt' en je het dus zonder je portie nieuwtjes moet doen.  Vanzelfsprekend blijven er op de website van CD&V nieuwtjes over Hoegaarden opduiken en... bij bakker, beenhouwer en op café (en op Facebook!) kom je ook veel nieuws te weten.
Ik schrijf pas terug een berichtje vanaf volgende week dinsdag.  Tot dan !  Ik leef tot dan van de liefde (en de zon en cultuur en .. en....)