Pagina's

maandag 26 september 2011

agenda deze week

Vandaag een mooi evenement moeten missen wegens te veel werk : scholenveldloop in het Mariadal. Vanavond schepencollege.  Ik zal over Wallonië moeten rijden om er vanuit de Bley te raken.

Morgenavond viering van het 5-jarig bestaan van één van onze strijkateliers. 

Woensdag Tuinen, Milieu- en Cultuurdienst.  

Donderdag vergaderingen op het werk en ’s avonds naar Dilbeek voor het startmoment van Vrouw en Maatschappij, waar ik regiovoorzitter van ben.

Vrijdag viert de milieudienst van Interleuven zijn 20-jarig bestaan, in Hoegaarden.  Alle gemeentebesturen van hun werkgebied zijn uitgenodigd.  Activiteiten in brouwerij en Tuinen.  Zelf kan ik maar een halve dag gaan wegens een andere vergadering.  ’s Avonds vernissage van de fotoclub.

Mijn eerste week vollledig kinderloos, vermits beide dochters op kot zitten.   Ook weinig plaats voor romantiek, want zoals gewoonlijk is er een incompatibiliteit tussen de agenda van Peter en mezelf.   Weet je wat, ik zal gewoon (nog) wat harder werken…