Pagina's

zondag 11 september 2011

agenda voor deze week

Maandagochtend vergadering van de sociale economie-organisaties, oa met de nieuwe VDAB-directeur van Vlaams-Brabant, die in Meldert (!) woont.  Een talentvolle inwijkeling, ik ken hem al langer professioneel dan als dorpsgenoot.
In de namiddag naar het gemeentehuis en De Tuinen.
Om 19 u infovergadering over de werken in het centrum.  Op het gemeentehuis.
Dinsdagavond gemeenteraad.
Woensdag overdag word ik langs alle kanten opgevorderd.  Traditiegetrouw naar het gemeentehuis, maar ik blijk ook een afspraak met de bank te hebben en ik moet verder het kot van Marie in Gent gaan installeren, waarvoor ik nog eerst naar de Ikea moet, daar heb ik een grondige hekel aan.  En ik had aan mijn echtgenoot beloofd dat ik woensdag wat aandacht aan hem ging besteden, tussen 2 zakenreizen door, want 's avonds vertrekt hij weer naar Helsinki. Om aandacht te kunnen geven, had ik een vergadering in Mechelen geannuleerd, voor het werk. En nu dus weer volgeboekt. Als dat maar goed komt (met die aandacht...).
Donderdagavond eerst raad van bestuur van IGO waar ik niet naartoe kan, omdat het in Hoegaarden ook de 'ronde tafel erfgoed' is, georganiseerd door de erfgoedverantwoordelijke van de provincie.  Als je (net als ik) van erfgoed houdt, ben je welkom.  Om 19 u in het gemeentehuis.
Vrijdagnamiddag word ik verwacht in Wange (daar kom ik vandaan!) in de kasteelhoeve voor Leader van de 3 H's : Hesbaye, Haspengouw, Hageland  (zie afbeelding).  Ik zit in de workshop grensoverschrijdend toerisme. 
Zaterdag Hollewegenjogging (je vindt mij op het voorste terras van 't Nieuwhuys ; als je meeloopt, hoor je mij supporteren).
Zondag Plantenmarkt in De Tuinen van Hoegaarden, Open Molendag (Celismolen) en dan hebben we het wel gehad.
Probleem : wegens te druk raakt mijn haar maar niet geknipt (het is weer HOOGNODIG, want mijn haar is altijd een weerspiegeling van mijn gemoedstoestand. Momenteel nogal wild dus).  Misschien moet ik mij eens een kapper zoeken die dat voor mij tijdens vergaderingen of autoritten doet....  Kwestie van geen tijd te verliezen.