Pagina's

vrijdag 13 april 2012

Gratis picknick en plezier in de week van De Opvoeding

De provincie organiseert een opvoedingsfeestje in het Vinne in Zoutleeuw.  Iedereen is welkom, mits vooraf in te schrijven voor de gratis picknick :
http://hoegaarden.cdenv.be/nieuws/week-van-de-opvoeding-gratis-picknick-activiteiten
Mij zal je er ook kunnen vinden.  Ik weet nog niet welke pet ik er zal dragen (werk of politiek?).... alles is een beetje politiek....en alles is een beetje werken.  Bij mij lopen de domeinen een beetje door elkaar.  Zo heb ik mij op het werk ook op 'duurzaamheid in de kinderopvang' gegooid....  Samen met de milieudienst van de provincie en met veel interesse van Vlaanderen.
Het wordt een mooie dag daar in Zoutleeuw.  Ik geloof dat je er ook foto's van het kinderfort van De Tuinen kan bewonderen, want .... dat komt in een mooi inspiratieboekje van de provincie.
Ook de gemeente organiseert een activiteit in De Week van de Opvoeding.  Op 9 mei kan je naar een lezing met een titel die meermaals in Hoegaardse huiskamers weerklinkt : 'Van papa mag het wel....'.  Meer info volgt.