Pagina's

maandag 23 april 2012

Hoe ziet de week van uw schepen van de Bley er uit ?

Zurkel
Maandag ganse dag vergaderingen in Hoegaarden.  's Avonds schepencollege.
Dinsdag geef ik op het werk het startschot van ons project duurzaamheid in de kinderopvang, waar we met steun van de provincie mogen experimenteren rond leefmilieu.  's Avonds PWA-raad.
Woensdag mag ik naar Brussel om te zetelen in de jury 'Vrouwelijk Talent op het platteland'.  Op de dag van het platteland gebeurt de prijsuitreiking door minister Peeters. In de namiddag milieudienst.  's Avonds dubbelboeking : zowel milieuraad als infovergadering voor de inwoners over de wegenwerken.  Ik kap mezelf in 2 (ik kan dat erg goed).
Donderdagochtend vergadering rond de erfgoedconvenant voor onze regio.  's Avonds haal ik voor de allereerste keer mijn voedselpakket van de voedselteams in 't Schip.   Nieuwsgierig hoe de vergeten groenten eruit zien (en wat je daarmee kan doen.  Ik bezorg je foto's van het resultaat!).
Vrijdag vergaderingen op het werk en 's avonds smikkelen met vriendinnen, waarvoor ik onze wekelijks spaghettiavond met de familie in 't Nieuwhuys moet overslaan.