Pagina's

maandag 15 april 2013

Agenda deze week


Maandagochtend om 8 u in de Tuinen, om 9 u overleg met Eandis in het gemeentehuis.  Daarna met een Tienenaar (zonder mailadres) over een Hagelandse schat die hij aan de erfgoedregio zou willen overdragen.
Daarna rushen naar Leuven, waar ik te laat kom voor mijn vergadering. 
’s Avonds moet ik met werkgeverspet naar een extra ondernemingsraad (er zijn leukere dingen in het leven!) waardoor ik de Raad van Bestuur van Portiva mis.  Portiva is onze intergemeentelijke archeologische vereniging.
Dinsdagochtend om 7 u naar de dokter (er mankeert vanalles -is het de leeftijd ?), om 10 u schepencollege, daarna rush naar Leuven om om  19 u al terug te zijn voor de gemeenteraad.
Woensdag Raad van Bestuur van Kind en Preventie, ’s avonds Raad van Bestuur Ecowerf.
Donderdag is er gelukkig een vergadering in Brussel weggevallen.  ’s Avonds is er in Hoegaarden een zeer interessante infovergadering over ventilatie, een organisatie van de Milieuraad.  Iedereen welkom.
Vrijdag sta ik (hopelijk) al om 9 u ’s morgens in Gent voor de Ladies Fair van Groep KVLV, alles voor de vrouw in Flandres Expo. Ik moet er regelmatig opdraven, zowel als medewerker als als genodigde. Ik ga gewoon een weekendje kamperen op het kot van Laura, denk ik.  Kan ik wat genieten van het leven in een grote stad.  Ik zou het erg snel gewoon zijn in Gent, maar zou er nooit in de politiek gaan.