Pagina's

maandag 29 april 2013

Superdrukke week


Maandag vergadering in Leuven, daarna naar Brussel waar we (voor het werk) op audiëntie mogen bij een van mijn favoriete Vlaamse ministers.  ’s Avonds ‘spreekuur’ in de Bonheur in Meldert.  Ik heb er een afspraak met een zeer interessante bewoner uit Meldert waar we hopelijk nog veel gaan van horen.   Er zit veel talent in Meldert, op alle vlak. 
Dinsdag ondernemingsraad in Brussel (het is crisis in de welzijnssector, zoveel is duidelijk).  Ik zetel met de pet van werkgever, maar een werkgever kan niet veel doen als Vlaanderen onvoldoende middelen heeft…     ’s Avonds naar het gemeentehuis en schepencollege, waardoor ik mijn eerste Algemene Vergadering van CD&V Nationaal moet missen.
Woensdag 1 mei – ik ga geen tijd hebben om de dag van de arbeid te vieren.  ’s Avonds CD&V-vergadering (als ik er raak - misschien heeft mijn grote liefde wel grote plannen met mij op de dag van de arbeid).
Donderdag overleg in Brussel met een zeer interessante dame, een topmadam. !  ’s Avonds onthult de GROS haar nieuw logo in het gemeentehuis.  De GROS is de Gemeentelijke Raad voor OntwikkelingsSamenwerking.
Vrijdag al om 8 u in Brussel voor overleg en Raad van Bestuur.  In de namiddag nog maar eens ondernemingsraad.  Wie nog zegt dat er in de social profit niet hard wordt gewerkt, zal ik eens een weekje meenemen.
’s Avond vernissage van Sousvoir en begint Hauthem kermis. 
En wie durft zeggen dat schepenen niet hard werken, die wil ik ook wel eens een weekje meenemen.   Ik durf tegenwoordig niet meer in mijn agenda kijken.  Een beetje ‘overvraagd’ op alle vlakken.  
Foto : door mijn heen- en weer vergadering zal het mij zelfs niet lukken om met de trein naar Brussel te gaan.  Vergadering hier - vergadering daar - dat lukt helaas niet altijd met de trein.    Als het echt hectisch wordt, moet het blijkbaar toch nog met de auto gebeuren.