Pagina's

zaterdag 20 april 2013

Wat schaft het weekend na zulke hectische week ?

Veel bijwerken... ik heb een mega-achterstand na een zeer bewogen week, zowel als schepen in Hoegaarden als bij Ons  (zie vorige berichten) als als nationaal voorzitter van Kind en Preventie.  Ik ben leegvergaderd en moet nog allerlei deadlines halen.    Ik zal dit weekend veel achter mijn laptop moeten zitten.
Het wereldkampioenschap herbruikbare luiers wisselen in Hoegaarden zal ik aan mij moeten laten voorbijgaan.   Vanavond wél naar de Gildenavond van Chiro Hoegaarden, wat bijpraten met vrienden en genieten van jeugdig geweld.
Morgen kan ik spijtig genoeg niet naar het aperitiefconcert van MGG (misschien een kwartiertjes!) omdat ik persoonlijke supporter ben van de eerste 10-miles van mijn dochter Laura in Antwerpen.  Haar doelstelling is een betere tijd neerzetten dan de burgemeester van Antwerpen.  Maar of dat na de Gildenavond gaat lukken, daar vrees ik voor.