Pagina's

maandag 1 april 2013

En vanaf morgen gaan we er weer tegenaan ! - oa voorbereiding 1000-jarige Slag bij Hoegaarden

Dinsdag al in de voormiddag schepencollege, namiddag vergadering met Beter Wonen aan de Gete, om 19 u een overleg met Meldert en om 20 u gaan we brainstormen met de verenigingen en de horeca en middenstand over de organisatie van de 1000-jarige viering van de slag van Hoegaarden.  Heb je hier zelf ideeën over, laat het mij weten, dan nodig ik je uit voor de vergadering.
Woensdag : gemeentehuis en wat klussen in en rond huis.
Donderdag naar het werk, in de namiddag persvoorstelling in Kortenberg, waar er een actie is in het kader van het jaar van het voorlezen.  Er wordt tijdens de paasvakantie gewerkt rond Kamishibai, Japanse vertelkastjes.  's Avonds Algemene Vergadering vzw Tuinen van Hoegaarden, waardoor ik niet kan meedoen met Operatie Alpenden, de task force 'Slimste Gemeente Hoegaarden'.  Zelf ben je van harte welkom om 21 u in 't Nieuwhuys, mét laptop.   Ine zorgt voor een overlevingspakket dat er steeds indrukwekkender uitziet.
Vrijdagvoormiddag word ik in Oud-Turnhout verwacht voor het werk, waar we in de buitenschoolse Opvang een persmoment doen in aanwezigheid van 2 gedeputeerden van Antwerpen.  Thema : hoeve- en streekproducten in de buitenschoolse kinderopvang.  Ook ons aardbeienspel wordt voorgesteld aan de pers.
Paasvakantie...dat blijkt aan mij voorbij te gaan.