Pagina's

maandag 7 juli 2014

Agenda deze week

Laatste loodjes voor de vakantie.
Maandagochtend naar het Pajottenland voor Het (intergemeentelijk) huis van het kind.  In de namiddag naar een naburige stad voor hetzelfde dossier.  Kind  en Gezin wil over gans Vlaanderen Huizen van het kind oprichten.  Voorwaarde voor een huis van het kind is wel dat er een consultatiebureau is.  Om die reden kan Hoegaarden niet mee doen met deze pret.  Wij hebben namelijk geen consultatiebureau.  Onze jonge ouders gaan naar het bureau van Tienen of Bierbeek.  De verpleegkundige van Kind en Gezin komt natuurlijk ook hier wel aan huis.

Vanzelfsprekend is Landelijke Kinderopvang over gans Vlaanderen een belangrijke partner in de huizen van het kind.  Vandaar mijn huidige workload.
Dinsdag dossiers afwerken.  In de namiddag naar Brussel, eerst naar Kind en Preventie (de grootste organisator in Vlaanderen van consultatiebureau's), daarna naar Kind en Gezin.  In de vooravond naar het gemeentehuis.
Woensdag weer naar een andere stad, ook voor het Huis van het Kind.  In de namiddag op gemeentehuis.
Donderdag al mijn dossiers (aangetekend) buiten vegen, want het is mijn laatste werkdag.  Zowel mijn politiek reces als mijn werkreces begint dan.  Vanzelfsprekend vind je mij in het weekend op de Paenhuys Parkhappening.