Pagina's

donderdag 16 april 2009

ik ben er dol op...

en ga er helemaal van uit de bol : ik ben vandaag mijn nieuwe laptop op onze informaticadienst gaan halen. Werkelijk TE hip voor mij... en mijn beperkt PC-brein. Mijn dochters zijn stikjaloers ! Wat hij allemaal heeft... Een ingebouwde webcam... ik zou niet weten waarvoor dat eigenlijk dient, bovendien vind ik toch het knopje niet om hem aan te zetten. Een voeler voor vingerafdrukken. Ik zou hem kunnen zo kunnen instellen dat alleen mijn eigen vingers hem kunnen aanzetten. En als je het geluid luider of minder moet zetten, moet je hem strelen ! Echt waar. En dat zijn dan nog maar de paar functies die ik al heb uitgeprobeerd. En eindelijk heeft mijn werkPC een netwerkkaart opdat ik in de tuin al liggend in het gras kan surfen en bloggen. Mijn vorige was dan ook een vooroorlogs model (de zuinigheid van de social profit) die zich niet wou laten aanpassen aan ons 'wireless' systeem en nog steeds een kabeltje wou. Ik ben er zowaar verliefd op ! Weet je wat : ik neem een foto van mij en mijn PC in de Tuinen en ik stuur hem binnen voor de fotowedstrijd 'Liefde in het park'.