Pagina's

donderdag 9 april 2009

morgen verplichte rustdag

Romantisch(?) (misschien) uitje met mijn lieve echtgenoot. Wij slagen er maar niet in om onze agenda's op elkaar af te stemmen. In de week zijn we beide druk bezig, in het weekend heb ik wel één of ander evenement waarvan ik denk dat ik niet kan gemist worden, ofwel willen de dochters dat we hen naar één of ander kamp brengen. Het is wel altijd iets. Voor morgen hebben we onze afspraken verschoven en gaan wij eens rustig wandelen in Durbuy, terrasjes doen, gebouwen kijken, en andere leuke activiteiten die er normaal niet van komen. Hopelijk kunnen we het laten om over het werk of over de politiek te praten. Ik smeer mijn stapschoenen al in en vul mijn rugzakje met een flesje water. CHILLEN noemen mijn dochters dat. En ik kan dat ook.