Pagina's

vrijdag 18 juni 2010

Minister van Welzijn komt ontbijten in Hoegaarden

zie hieronder :
http://www.hoegaarden.cdenv.be/Nieuwsbericht.5934.0.html?&no_cache=1&tx_ttnews[tt_news]=22701&tx_ttnews[backPid]=5947
Ik kan er weer niet bij zijn.  Ben momenteel (drie/vier)dubbelboekt, op alle fronten.  Vlak voor de grote vakantie is dat altijd zo.  Op het ogenblik dat de minister komt,  ben ik op Groep KVLV gastvrouw voor de provinciale projectgroep rond jeugdwerkloosheid.  Ik kan de mensen toch moeilijk voor de deur laten staan ?
De dag nadien heb ik een geweldige activiteit.  Dan houden we persconferentie IN onze jobcaravan (de omgebouwde caravan van Hoegaardier Ward, zie vorige berichten).  Ik heb journalisten al op vele plaatsen te woord gestaan, maar 'in een jobcaravan' (die 2 maand geleden nog in de wei stond) is toch wel heel origineel.  En dat onder de kerktoren van Massenhoven ('of all places...').  PR op zijn KVLVééés dus.