Pagina's

dinsdag 1 juni 2010

Overal op Vlaamse wegen kom je dit mooie dingetje tegen...


Weet je nog , een aantal weken geleden was ik zo dolgelukkig omdat ik 'voor een prikje' een 35-jarig caravanneke had kunnen kopen van Hoegaardier Ward Vanbergen. Ik had er grote plannen mee op het werk.
Wel, zie hier het resultaat nadat onze huisbeletteraar (De Swa) er zich mee gemoeid heeft.
Nu kunnen mijn collega's echt sollicitatiegesprekken beginnen doen 'onder de kerktoren'. We kunnen ermee in optochten rijden, op vakantie gaan of andere dromen mee waarmaken.... Kortom, PR op zijn 'KVLVéés'. De eerstvolgende maanden helaas alleen in de provincie Antwerpen in het kader van een Europees plattelandsproject.   Mogelijks in de zomer toch ook wel een toertje aan de Vlaamse kust... 
En... als we ooit naar Hoegaarden komen met dit nieuwste pronkstuk, laat ik het je weten.... 
Misschien zou zo'n concept wel leuk zijn voor de schepenen, om 'zitdag' te houden in de buurten ???