Pagina's

dinsdag 24 augustus 2010

aanbod softwarebedrijf (voor mijn blog), het vervolg

Zie bericht gisteren.  Een internationaal softwarebedrijf wou mijn blog optimaliseren (???) op voorwaarde dat ik de naam van het bedrijf zou vermelden op mijn blog.  Ik ben er niet op ingegaan.
Het leven zit vol verrassingen.  Vandaag krijg ik een mail van een Hoegaardse lezer die mijn blog 'layoutmatig wil helpen opsmukken', op voorwaarde 'dat ik zijn naam NIET zou vermelden'.   Wat een vriendelijk aanbod !  Hoegaardiers zijn schatten !
Maar beste lezers, WAT willen jullie geoptimaliseerd zien ?  Meer sport ? Dat is niet bespreekbaar.  Ik ken alleen de spelregels van de jogging.  Meer bloot ?  Daar moet ik je teleurstellen.  Zijn er te VEEL updates of juist niet ? Te veel of te weinig foto's ? Erger je je ergens aan ??? (los van het onhandige reactie-systeem).  Moet het ernstiger worden (bijvoorbeeld zoals de blog van Schepen Soens van Tienen) of juist niet ? Te lange of te korte teksten ?  Andere kleurtjes, indelingen ?  Laat het mij weten.   Je bemerkingen kunnen als input dienen ter optimalisatie en 'layoutmatige' opsmuk...   Mail je suggesties door aan marleenlefevre@hotmail.com
By the way, het verbaast mij dat mijn blog zo goed gelezen wordt.  Toen ik er in december 2008 als grap samen met mijn neefje Pieterjan (Hauthem) mee begon had ik dat absoluut niet verwacht.