Pagina's

donderdag 26 augustus 2010

bewogen dag morgen

Morgen bij het ochtendkrieken het ontwerp gemeentelijk infoblad nakijken (binnenkort in uw bus), daarna gaan de vrouwelijke Hoegaardse schepenen Hoegaarden waardig vertegenwoordigen in Jodoigne, waar Koning Albert  'les fêtes de la ruralité' komt openen.  Hopelijk maak ik geen zonde tegen het 'protocol',  ik zal maar dicht bij schepen Godelieve blijven.  Foto's nemen zal ongepast zijn, veronderstel ik.  Daarna naar het nieuwe kantoor van het werk in Hasselt, waar we binnenkort een openingsfeestje geven en daarna... persconferentie van het nieuwe filmpje van Landelijke Thuiszorg, waar we de bamboe van Hoegaarden kunnen in bewonderen. Weet je nog wel, tijdje geleden waren mijn lezers voor mij op zoek naar reuzebamboe (massa's!).  En alle wegen leidden toen naar de Valleistraat.  Morgen staat het filmpje op Youtube en zet ik het op mijn blog.
In de vooravond heb ik een persoonlijke afspraak die ik wil combineren met de finale van de kunstweek in 't Paenhuys.   Spagettieke in ... (ik mag geen reclame maken) en als mijn pijp dan nog niet uit is, ga ik misschien wel eens 'jamkijken' in 't Paenhuys (zie vorige berichten).