Pagina's

dinsdag 10 augustus 2010

Jodoigne kent zijn wereld (en kent iets van feesten!)

Op de opening van 'Fête de la ruralité' (echt een feest voor een meisje 'van den buiten' als ik!), eind augustus, komt Koning Albert in hoogsteigen persoon de officiële opening verzorgen.  En... ik heb (als schepen) een deftige uitnodiging gekregen van het provincie- en gemeentebestuur van onze Waalse vrienden.
Probleem is wel dat ik die vrijdagochtend al een ander (ook memorabel!) evenement heb op het werk.   Ik zal weer moeten kiezen....
Het evenement is in het kader van de 150ste verjaardag van de landbouwraad van Jodoigne.
Misschien ga ik gewoon naar de leuke publieksactiviteiten : boerderijbezoeken, expo's, ezelsritjes, een spel 'qui veut gagner sa croûte'.   Iedereen welkom.  Programma :
http://www.comicejodoigne.be/
Oproep : wie kent dat spel 'qui veut gagner sa croûte...???