Pagina's

woensdag 25 augustus 2010

Okra Hoegaarden, Luc Fourie, nodigt ons uit...

40 km langs verkavelingwegen via Ezemaal, Neerwinden, Wange (daar kom ik vandaan !), Overhespen en andere prachtige dorpen...  (maar geen enkel zo schoon als Hoegaarden ??)
Praktische informatie:
Afstand fietstocht: keuze uit 15 km of 40 km, een licht heuvelend (is dat niet wat optimistisch voor zoveel bergop?) landschap in de omgeving van Hoegaarden.
Iedere deelnemer ontvangt een route-beschrijving en de tocht is bewegwijzerd. Verharde wegen, geen mountainbikeparcours.
Vertrek vanaf 12.30 uur tot 14.30 uur
Democratisch startgeld, attentie voor elke deelnemer.
Méér info okrahoegaarden@hotmail.com of Luc Fourie 016 81 79 09.
Wel, wel... als Mijn Grote Liefde het ziet zitten (en als mijn agenda tegen dan niet volgelopen is) zou ik nog wel zo'n fietstochtje wagen.  Met weet- en doeproeven, altijd plezant.
De leuke foto bij de uitnodiging krijg ik niet gekopieerd.  Spijtig, allemaal Hoegaardiers op de fiets....