Pagina's

vrijdag 7 januari 2011

aiai ... zo verstrooid

Net Radio 2 aan de lijn gehad die alles wou weten over de plannen van Electrawinds in Outgaarden.  Toen ik vroeg om op de vaste lijn terug te bellen omwille van de 'ruis', heb ik per ongeluk het nummer van mijn moeder gegeven ! Tja, dat is ook het vaste nummer dat ik het meeste bel....
Toch in orde gekomen.   De details over de plannen van Electrawinds...., daarvoor heb ik ze uitgenodigd op de infovergadering volgende woensdag in het gemeentehuis.  Je bent welkom.  Burgers kunnen vragen stellen aan de firma over de detail van de aanvraag.
Vanzelfsprekend is dit een lijvig dossier met een grote doorlooptijd waar rekening moet gehouden met advies van allerlei instanties.  Of... zoals onze voorzitster op Groep KVLV regelmatig zegt :'we zijn nog niet aan de nieuw patatjes...'