Pagina's

maandag 17 januari 2011

Tentoonstelling kalligrafie gemeentehuis Hoegaarden haalt column van De Standaard

Ludo Permentier (Molenstraat, Meldert), columnist in De Standaard liet in de vroege ochtend weten :
'Na de vernissage zijn we domweg vergeten iets in het bezoekersboek te schrijven. Dat hoop ik voor een deel goed te maken door dit stukje in De Standaard vandaag.'
Vanochtend naar mijn brievenbus gespurt en inderdaad en inderdaad : op bladzijde 25, links onderaan : Woorden weten alles, zo heet het artikel.  Tof.  
Je kan de expo van de kalligrafische werken van Gin Vanerom nog bekijken tot eind januari, in de gangen en zaal Grand Cru (zolder).
Foto : onze dorpsgenoot Ludo is verbonden aan de UGent en aan de Nederlandse Taalunie.  Zelf heb ik, samen met wat KVLV-collega's op de persacademie een schrijftraining van hem gevolgd.  Als ik een dringende taalvraag heb, durf ik hem al wel eens te mailen.