Pagina's

maandag 23 januari 2012

Wat een gezellige (voor)avond in Leuven

Nadat ik mijn collega's terug in Wijgmaal had gedeponeerd na een vruchtbare vergadering in Hasselt, ben ik mijn oudste dochter Laura gaan bezoeken in Leuven.  Nog rap voor het schepencollege.  Mooi winkeltje van een Belgische ontwerpster ontdekt.  De winkeleigenaarster haalde onmiddellijk herinneringen aan haar jeugd in het Paenhuys op toen ze hoorde dat we van Hoegaarden waren.
Daarna smikkelen in De Blauwe Schuit.  Naast ons zat Selah Sue.  Echt waar.  Marie liet vanuit Gent weten dat we een foto moesten nemen van Selah, maar dat vond Laura niet cool.
Laura blijkt behoorlijk ingeburgerd te zijn in Leuven.  Zo werd ze aangesproken door een 'vriend' prof van het Lemmensinstituut (Laura kan geen noot muziek lezen !).  Misschien moet ze in Leuven in de politiek gaan.  Alhoewel, ook als we in Hoegaarden samen op stap gaan is zij de BV en ik mag mee...  Laura is veel meer een politiek beest dan haar mama, alleen wil ze dat nog niet geweten hebben....