Pagina's

dinsdag 25 september 2012

Drukke dag vandaag

Om 9 u paraat in het Mariadal om de medailles van de scholenveldloop te overhandigen aan de 3de kleuterklas en het 6de leerjaar.  Prachtig evenement, alle lagere scholen van Hoegaarden doen mee.
Daarna mag ik de 'tour van Hoegaarden' maken, gewapend met hamer en koord, want de wind heeft gisteren al mijn verkiezingsborden omvergeblazen.  Lunch in Don Camillo met mijn achternichtje, die stage doet bij een bedrijf in Hoegaarden... een dame waar je vanaf volgend jaar mogelijks nog veel in Hoegaarden hoort.
Deze namiddag op de gemeentelijke diensten.  'Ik neem het voor u op' staat op mijn foldertje, en dat meen ik ook.  Er moeten wat vragen van burgers besproken worden met de diensten.  De regelgeving is zodanig ingewikkeld dat je die als politica onmogelijk zelf kan kennen.
En 's avonds ? Dan vind je mij aan 'de moech'.  Ik heb eens nood aan een andere omgeving en ik denk dat ik vanavond naar het mooie Meldert trek.  Wil je weten wat ik daar aan de inwoners ga vertellen ?  Druk dan op de knop Meldert bovenaan deze blog.