Pagina's

zondag 19 februari 2017

agenda volgende week


Maandag al in de vroege ochtend naar Brussel voor een afspraak met Kind en Gezin.  Zouden de treinen al rijden na het zware ongeval van zaterdag?  Eerst het nieuws toch maar eens bekijken.  In de namiddag vind je me op het gemeentehuis. 's Avonds schepencollege.
Dinsdag dienstvergadering op het werk.  's Avonds gemeenteraad.  Je bent welkom.
Woensdag overdag op gemeentehuis.  's Avonds milieu-adviesraad.  We verwelkomen een aantal nieuwe leden.  De raad is volledig gewijd aan het mobiliteitsplan.
Donderdag naar Herne voor het werk. 's Avonds is het voorbereiding van de zwerfvuilactie, waar ik onverwacht niet kan bij zijn omdat ik in Liedekerke een toelichting moet gaan geven voor het werk.
Vrijdag ben ik jarig.   Absoluut geen zin in een feestje nochtans.  Er is trouwens geen feestje gepland, toch niet door mij.  In de voormiddag word ik in Bierbeek verwacht voor een vergadering rond
de Hageland App, een leaderprodukt.