Pagina's

dinsdag 12 januari 2010

CD&V-nieuwjaarsreceptie, het nagenieten... (een fractie van de ingestuurde foto's)




Wel, wel, voor die keer dat ik mijn kodak in mijn handtas laat zitten, zijn er prachtige foto's genomen door anderen.  Zowel door onze Vice-voorzitter  /penningmeester/secretaris (Daisy Celis) als door burgemeestersvrouw, dessertenfee en winnaar van mijn blogwedstrijd Liliane Ons. 
Ik heb zoveel foto's toegekregen dat ik helemaal gestresst geraak.  Ik krijg ze niet op tijd geopend/opgeslagen.
Voor wat betreft de 35 foto's genomen door Daisy : 1 gouden tip : word 'facebookvriend' van haar en je krijgt het volledige album te zien.

Voor wat betreft de foto's van Liliane : ik kan ze helaas niet allemaal op mijn blog zetten, maar ze zijn wel ontzettend mooi.  Bedankt aan beide oranje girls !
Foto 1 : de toekomst van CDenV
Foto 2 : jong-CDenV proeft de kaas op Hoegaardse wijze.