Pagina's

woensdag 20 januari 2010

ik heb weer postperikelen !


Ik heb altijd wat aan de hand met de post. Eerst verwijderen ze mijn favoriete postbus in De Stationsstraat, daarna slaagt de post er niet in om ons Gemeentelijk Infoblad in 3320 naar behoren te verdelen en ... nu weer wat anders. Nu moet ik zelf brieven gaan ronddragen :
  • vorige week kreeg ik een brief voor Altenaken 21, dat ben ik dan maar te voet gaan insteken
  • deze week een brief voor Outgaarden, Brugstraat 21, die ligt nog op mijn kast, daarvoor moet ik de wagen nemen.
Welke nummer 21 uit Hoegaarden gaat het volgende week zijn ?
Binnenkort kan ik in Bleystraat 21 (hier staat mijn eigen brievenbus!)  met alle nrs 21 uit Hoegaarden een feestje houden om de verkeerd geposte brieven te ruilen...  In plaats van postzegels ruilen, verkeerd geposte brieven ruilen ?