Pagina's

zaterdag 30 januari 2010

reünie van 4 vroegere buren, op Kauterhof

Een goed bewaard geheim is het feit dat schepen Havet en ikzelf buren zijn geweest in Opvelp (Bierbeek).  Zelf heb ik er 13 jaar met Mijn Grote Liefde gewoond tot ik Hoegaarden ontdekte.  Filip is eerder dan ik in Hoegaarden terecht gekomen, na het volgen van Zijn Grote Liefde. 
En... ook Jeanine en José, onze overburen van de Hoegaardsesteenweg in Opvelp zijn in Hoegaarden komen wonen, namelijk op de Kauterhof.  Vandaag werden zij door het schepencollege thuis gevierd voor hun 50ste huwelijksverjaardag.  Schepen van bevolking Godelieve heeft de brief van de koning voorgelezen.  Schepen Filip heeft de medaille van de gemeente overhandigd, schepen Fred nog een presentje en ik heb zoals gewoonlijk de foto's genomen.
Behalve de foto links natuurlijk : naaste buren en overburen (allemaal ex) uit de Hoegaardse Steenweg in Opvelp (naast en over nr 62) klinken op de 50ste huwelijksverjaardag én op de burenreünie.