Pagina's

maandag 11 november 2013

Agenda deze week

Maandag naar de 11 november viering.  Volgend jaar zullen we naar aanleiding van 100 jaar Groote Oorlog een gans jaar rond de periode ’14-’18 herdenken, in samenwerking met de Hoegaardse verenigingen.  Je hoort er nog meer van.  Als je interesse hebt om hieraan mee te werken, laat iets weten.
Dinsdag al om 8 uur ’s morgens  naar de Tuinen voor een hopelijk te realiseren subsidiedossier.  Om 10 uur krijgen we bezoek van een Vlaamse ambtenaar, waar we een paar bezoekjes gaan mee afleggen (aan onze culturele infrastructuur) , ook in de hoop om voor een specifiek domein structurele subsidies te krijgen.  Ik blijf met opzet vaag om niet op de feiten vooruit te lopen.  Zodra we in de prijzen vallen, hoor je er meer over.  Om 13 u schepencollege.  In de vooravond vind je mij op dienst grondgebiedzaken.  ’s Avonds gemeenteraad.  Je bent welkom.  Om 20 u.
Woensdag moet ik in Hoegaarden blijven omdat Belgacom komt prutsen aan ‘iets’??? Ze hebben mij daarvoor gebeld, maar ik heb er eigenlijk niets van begrepen.   Vermits ik toch niet weg kan, zal ik mijn nieuwe (zeer goede!) huishoudhulp een handje helpen.  Ik kan er nog iets van leren….
Donderdagochtend vergadering op het werk, daarna overleg in Leuven met de zorgsector en in de namiddag mag ik op bezoek bij de minister in Brussel.  ’s Avonds een ‘ladies’onderonsje in Hoegaarden.
Vrijdag in de voormiddag in Brussel voor een dagelijks bestuur, daarna op gemeentehuis.  Voorlopig geen vergaderingen.  ’s Avonds uitgenodigd voor een drink, waarvan ik al op voorhand weet dat het leuk zal zijn.