Pagina's

maandag 25 november 2013

Agenda deze week

Toch iets minder hectisch deze week.
Maandag naar gemeentehuis en Tuinen.  In de namiddag afgesproken met de voorzitter van de heropgerichte handelaarsbond.  ’s Avonds schepencollege.
Dinsdag heb ik in de vroege ochtend ‘check up’ op het werk (bij de bedrijfsarts).  Het is een voorrecht van personeelsleden van Ons (vroeger Groep KVLV) om om de 5 jaar zich te laten meten en wegen (zoals bij Kind en Preventie eigenlijk…), je ogen en oren te laten checken enz enz.  Ik probeer nog een kilootje af te vallen tegen dan.  Dat wordt moeilijk.
Dinsdagnamiddag een afspraak met de milieudienst van de provincie op ons gemeentehuis.  ’s Avonds vind je mij op de filmpvoorstelling ‘De Nieuwe Wildernis’ in ’t Paenhuys.  We hebben er speciaal ons schepencollege voor verzet.  Iedereen welkom.
Woensdag op het gemeentehuis.  ’s Avonds vrij !!! Maar of mijn grote liefde ook in het land is, dat moet ik nog vragen.
Donderdag op het werk, in de namiddag een toelichting geven op de ondernemingsraad.  ’s Avonds ‘ladies night’ met een paar vriendinnen in Leuven (alle 3 in het voorjaar 50 geworden).  We gaan eerst eens lekker smullen, daarna naar een film die pas verschenen was toen wij 14 waren en nog samen in Latijn-Grieks in de Immac zaten : Iphigeneia, een klassiek Grieks drama, toen was het een verplichte film in de feestzaal van de school.  En nu na 26 jaar gaan we er opnieuw naar kijken in ’t Stuc in Leuven. 
Door deze unieke vrouwenavond zal ik de feestvergadering van PWA Hoegaarden moeten missen... een mens mag ook eens aan zichzelf en zijn privé sociaal leven denken hé.   Politici hebben al zo weinig tijd voor hun omgeving.   Privé uitstapjes met vrienden en vriendinnen….volgens mij moet het een plaats krijgen in mijn nieuw gezondheidsplan.  Net als de zondagse Zumba met mijn jongste dochter.