Pagina's

zondag 17 november 2013

Agenda deze week

Maandag een overleg met het Regionaal Landschap over het project Getevallei. moeten verzetten, wegens een noodgeval op het werk.
De streek wil zich in de toekomst profileren als Getevallei.  Ons landschap is zo waardevol dat het zelfs een economische waarde heeft (oa op vlak van toerisme).  In de late voormiddag naar Dilbeek voor de netwerkdag van Ons in arrondissement Halle-Vilvoorde.  Daar ga ik weer met mijn workshops... ik leer er zelf nog het meeste van, zo interessant is de input van de deelnemers.
Dinsdag een ganse dag vergadering met collega's over gans Vlaanderen op het werk.  's Avonds gemeentehuis en  schepencollege.
Woensdag ganse dag in Brussel voor Raad van Bestuur en Algemene Vergadering van Kind en Preventie.  Hopelijk op tijd terug voor de Raad van Bestuur van Ecowerf.
Donderdag vergadering met de welzijnssector in Brussel. 's Avond heb ik mij ingeschreven voor een opleiding Tatertaal in de bib van Tienen.  Taalstimulering in de kinderopvang is tegenwoordig één van mijn stokpaardjes.
Vrijdagavond om 19 u  vernissage in zaal Grand Cru van het gemeentehuis.  Viviane Matthieu stelt haar werk 'Stille getuigen.