Pagina's

woensdag 13 november 2013

Minister Koen Geens komt naar Hoegaarden

Net bevestiging gekregen : op de nieuwjaarsreceptie van CD&V Hoegaarden op zondag 12 januari (om 18 u) zal minister Koen Geens komen spreken.
Het belooft heel boeiend te worden.  Zelf ken ik de minister (nog) niet persoonlijk, maar van ex-studenten rechten die nu in ons bestuur zitten en die nog college van hem hebben gehad, heb ik gehoord dat het een zeer onderhoudend spreker is.
Eens zien hoe goed hij het in 'mijn ranking' op vlak van speech-kunde doet.  Op nr 1 op vlak van speechen staat bij mij nog steeds Steven Vanackere, gevolgd door gedeputeerde Monique Swinnen en op nr 3 de vroeger OCMW-voorzitster van Antwerpen (nu in oppositie).  Maar .... ik heb een vermoeden dat minister Geens na zijn speech in Hoegaarden wel eens helemaal bovenaan op dat speechlijstje zou kunnen prijken....
Kom zelf luisteren... Iedereen is welkom. In 't Kouterhof.