Pagina's

woensdag 20 november 2013

dat vind ik nu eens leuk sé....

Een bepaalde eerste schepen (vanaf januari burgemeester)  uit een naburige gemeente  al stoefend op facebook omdat zijn gemeente als enige de afvaltarieven van Diftar niet verhoogt (wat in strijd is met de Vlaamse milieuwetgeving én wat maakt dat je meebetaalt voor je buurman) en ondertussen.... (al stoefend) een kanjer van een 'dt'-fout in zijn facebookbericht zet.  Dat wordt lachen volgend jaar tijdens de verkiezingscampagne.  Laat maar komen.  Dit soort dingen in de politiek vind ik hilarisch.
Er zit te veel macho in de lokale politiek.  Maar weet je wat, dat heeft natuurlijk een zeker amusementsgehalte.
Als ik (ooit) stop met mijn politiek, schrijf ik mijn memoires.  "Het leven zoals het is in de dorpspolitiek in Vlaanderen'.  En vanzelfsprekend zal zich dat niet beperken tot Hoegaarden.