Pagina's

zondag 3 november 2013

agenda nieuwe werkweek

Maandag eerst communicatie-overleg Ons (=Groep KVLV) in Wijgmaal.  Daarna naar gemeentehuis waar ik een afspraak heb met een ICT-bedrijf (ik ben ook schepen voor informatica...).  En de moeilijke vragen die mijn pet te boven gingen van een Hoegaardse student Hogeschool Gent proberen invullen op dienst Ruimtelijke Ordening.  's Avonds dubbelboekt, eerst naar de Milieuraad, daarna naar de Bibraad.  Van elk een stukje.Ik kan niet kiezen.
Dinsdag in Leuven waar ik nog een paar workshops op de netwerkdag geef.  Eigenlijk ben ik door Ons ook als schepen uitgenodigd voor het avondprogramma, dus eigenlijk 2 petten op (of 3, want ik ben ook welkom als voorzitter van Kind en Preventie).  's Avonds schepencollege.
Woensdag naar Leuven voor paar vergaderingen.  's Avonds CD&V-vergadering.
Donderdag vergadering op gemeentehuis met  collega's schepenen en grondgebiedzaken.  's Middags bespreking met de bedrijven van het Bleyveld.  Om daarna naar een vergadering in Leuven te spurten.
Vrijdag kantoor.  Er is weer wat blijven liggen !
Op de foto : Rosdel : daar wil ik de komende weekends nog eens gaan wandelen.