Pagina's

zondag 16 februari 2014

agenda volgende week

Zeer drukke week voor de boek.  Maandag ben ik op het werk ‘wegwijzer’-‘onthaaldame’ – vormingswerker voor de nieuw in dienst gekomen kinderbegeleidsters van over gans Vlaanderen.   In de vooravond word ik in Hasselt verwacht voor de prijsuitreiking van een taalproject voor de kinderopvang waar we in de prijzen zijn gevallen bij de Koning Boudewijnstichting.  We krijgen extra middelen krijgen voor voorleesacties.  Ik moet daar te vroeg weglopen om ’s avonds in Hoegaarden te zijn voor het schepencollege.
Dinsdag komt minister Van Deurzen  (foto) op bezoek bij Landelijke Kinderopvang in Wijgmaal.  Hij zal er onze zeer interessante studiedag over inclusieve kinderopvang inleiden.  Landelijke Kinderopvang wil ook aan kinderen die het wat moeilijker hebben door allerlei omstandigheden, een plek geven in de kinderopvang.  Om 14 u word ik in het provinciehuis  verwacht, want…. Toerisme Vlaanderen en Toerisme Vlaams-Brabant ‘willen’ iets met Hoegaarden.  We zullen dinsdag zien of en hoe we mekaar kunnen vinden.    Daarna naar gemeentehuis en 's avonds beheersorgaan bibliotheek Hoegaarden.
Woensdag naar het gemeentehuis.  ’s Avonds Raad van Bestuur Ecowerf.
Donderdag overleg Stedenbouw Leuven in het gemeentehuis (er staat een belangrijk dossier op de agenda), daarna nog overleg met Beter Wonen aan de Gete.  In de namiddag naar Leuven. ’s Avonds Algemene Vergadering Regionaal Landschap.
Vrijdag vergaderingen op het werk waarvoor ik nog veel moet voorbereiden.