Pagina's

zondag 23 februari 2014

Agenda volgende week

Maandag ben ik jarig, daar is eigenlijk niet veel 'druk' aan, buiten het feit dat ik voor alle vergaderingen van die dag zelfgemaakte koekjestaart meeneem (foto).  Om 8 u 's morgens al naar de mammobiel in Hoegaarden.  In de voormiddag naar het gemeentehuis en nog een heleboel voorbereiden.  OP de middag overleg over de nieuwe website,  om 14 u overleg met de collega's van 
Landelijke Kinderopvang en Ons (Groep KVLV) regio Tienen.  's Avonds schepencollege.
Dinsdag overleg bedrijven Bleyveld en Interleuven.  In de namiddag nog eens naar mijn kantoor in Leuven.
Woensdag mag ik de jury voorzitten van de mooiste plattelandswedstrijd die ik ken.  In de namiddag overleg grondgebiedszaken voor overleg.
Donderdag eerst naar Brussel naar Kind en Preventie voor het dagelijks bestuur, 's middags persconferentie in Herne (een gemeente waar CD&V nog een grotere meerderheid heeft dan in Hoegaarden.
Vrijdag eerst naar Wijgmaal naar het werk.  In de namiddag word ik in Jodoigne verwacht, waar ik op de persconferentie van Borderline (foto) het mooie Hageland mag vertegenwoordigen om de vragen van de pers te beantwoorden.  Borderline is een prachtige kunstexpo, binnenkort te bewonderen in Jodoigne, in het kader van het Leaderproject HHH (Hageland, Hesbaye, Haspengouw).  Het is de Waalse tegenhanger van Sousvoir (Hoegaarden).  Ook aan het project in Jodoigne doen heel wat Hoegaardse kunstenaars mee.