Pagina's

maandag 27 mei 2013

agenda deze week

Maandag naar wat dokters lopen (ik moet in topvorm geraken om de Machu Picchu in Peru te bedwingen). In de namiddag naar het gemeentehuis.
Dinsdag naar CM nationaal in Schaarbeek.  In de vooravond naar gemeentehuis (u vindt er mij quasi elke dinsdag tijdens de avondopening).  Daarna schepencollege.
Woensdag vergadering op het gemeentehuis, eerst over ICT in Hoegaarden.  Tot nu toe vind ik het nog steeds een ingewikkeld verhaal, maar mogelijks ligt dat aan mij.  Daarna vergadering over de Slag bij Hoegaarden, samen met de veldslagdeskundige van het Enamecenter.  Het  communicatiebureau zoekt kleurrijke (gekende) dorpsfiguren voor het promofilmpje.  Tips welkom.  's Avonds moet ik naar de provinciale startvergadering van Vrouw en Maatschappij in Vilvoorde, waar de voorstelling van de nieuwe regiovoorzitters gebeurt.   Dit mag ik niet missen, vermits ik regiovoorzitter van regio Tienen ben.  Daardoor mis ik helaas de nieuw samengestelde milieuraad, waar de voorzitter en ondervoorzitter worden aangeduid.
Donderdag vergaderingen op het werk en pensioenviering van een (mannelijke!) collega.  's Avonds debriefing van Operatie Alpenden.... ik denk dat Peter er nog plannen mee heeft.
Vrijdag Wijgmaal en Brussel voor alweer ondernemingsraad.   Besturen is niet altijd makkelijk, in moeilijke tijden is besturen in een organisatie nog moeilijker dan in de politiek.