Pagina's

vrijdag 17 mei 2013

Waar vind je mij dit weekend ? Op Meldert Kermis en nog veel meer...

Je vindt mij veel in Meldert, in 't gemeentehuis en achter mijn PC (om al mijn werk in te halen !)
Hopelijk lukt het om vrijdag (toch met een deel van de familie) een spaghettieke te gaan eten in 't Nieuwhuys.
Zaterdag afspraak in het gemeentehuis met een ex-collega van KBC die 'Sacred Places' komt voorstellen.  Al veel lof over gehoord.  Zaterdagavond naar de optredens in Meldert.
Zondag ontbijt onder de kerktoren in Meldert (I love Meldert!!!) en naar de rommelmarkt.  Daarna supporteren voor de Gaston Roelantsjogging.
Maandag knoop ik mijn sjerp zoals minister Bourgeois het wil (het steekt nogal nauw!!) en loop ik mee in de processie der processies, gewijd aan een edele dame (heilig ondertussen), Ermelindis.