Pagina's

maandag 24 juni 2013

Agenda deze laatste werkweek (en voorlaatste week in Hoegaarden)

Maandag om 8 u al ochtendvergadering bij de CM in Schaarbeek.  Daarna terug naar Wijgmaal voor onze beleidsdag.  ’s Avonds milieuraad in Hoegaarden.  De nieuw samengestelde Milieuraad heeft een zeer grote drive !  Veel vrouwen en heel veel know how in de nieuwe milieuraad.    
Dinsdagmiddag voor het werk op bezoek bij één van onze Vlaamse ministers in Brussel, op de verdieping met het mooiste uitzicht.   Hopelijk is het nieuws dat hij ons te vertellen heeft net zo mooi als het uitzicht.  In de vooravond naar de kapper (eindelijk!) , daarna ‘in stijl’ (toch wat betreft mijn haartooi) naar het gemeentehuis en schepencollege.
Woensdagochtend naar ons toeristisch infopunt én samen met onze duurzaamheidsambtenaar fruitslaatjes maken in het gemeentehuis voor het afsluitmoment van ‘Met Belgerinkel naar school’).  De scholieren van Hoegaarden hebben weer ongelooflijk hun beste fietsbeentjes gebruikt.  
Donderdag leuke vergadering op het werk (over 'branding' - communicatie eigenlijk - een oude liefde van mij)  én afwerken wat buiten moet voor mijn vakantie.
Vrijdag zet ik mijn afwezigheidsmelder op mijn werkmail aan en kom ik een maand niet meer op het werk.  Wel nog eens naar Brussel voor vergadering.   Ook nog druk weekje in Hoegaarden en vanaf eind volgende week vertrek ik met rugzak en geliefde naar het land van de gebakken cavia’s…  Vanzelfsprekend gaan ook mijn 15-jaar oude stapsandalen mee (ik blijf ze trouw).  Ze zijn van uitstekende kwaliteit, want ik had één van deze sandelen op een winternacht door mijn venster gekeild (naar een vermoede inbreker).  De sandaal heeft de ganse winter tussen de struiken gelegen en is nog steeds zo goed als nieuw.  Super footwear !