Pagina's

zondag 30 juni 2013

Zeer drukke maandag - rest van de week is veel rustiger

Eerst naar de dokter voor een voorschrift voor mijn hoogteziektepilletjes (voor in Peru - we zitten daar soms zeer hoog).  Dan een praktisch klusje voor Peter doen in Tienen.  Daarna naar gemeentehuis ganse dag voorbereiden voor De Slag-viering.  Inventariseren wat de verenigingen en horeca ons bezorgd hebben aan ideeën. Tussendoor ga ik met een zeer lieve hond wandelen (of gaat de hond met mij wandelen?).  Daarna vergadering over 'Plekken op de Plek' of 'Plekskes op de Plek'.  En om 17 u bijeenkomst met ons Regionaal Landschap over de natuuropportuniteiten in Hoegaarden.
Voor de rest van de week (al in verlof !) schepencollege, proberen of alles in mijn trekrugzak raakt, toch nog eens naar Kind en Gezin in Brussel (ik woon er bijna...), de Chinese ambassadeur ontvangen op donderdag (hij wil onze Hoegaardse bieren proeven én... hij spreekt Frans ... is dat niet vreemd voor een Chinees?)