Pagina's

maandag 8 september 2014

Agenda deze week : pfffffff!

Maandag ga ik in de zeer vroege uren de medewerkers van het gemeentehuis al verblijden (??) met mijn vragenlijstjes.  Daarna naar Schaarbeek, hoofdkantoor CM voor een overleg met de vrouwenorganisaties.
In de namiddag schepencollege, waardoor ik uitzonderlijk op een maandagavond thuis ben.  Hopelijk ook één van mijn huisgenoten?
Dinsdag voor mijn werk naar het Pajottenland voor een stuurgroep en een lunch in een plaatselijke staminee.  Om 17 u word ik bij de tandarts verwacht.  Hopelijk zijn al mijn klieren tegen dan ontzwollen (dat mag wel na 4 dozen antibiotica!) en kan hij het euvel wegboren of wegsnijden of whatever, als het maar weg is.
Om 20 u gemeenteraad.  Je bent welkom.
Woensdag afspraken thuis en op gemeentehuis
Donderdag en vrijdag 'planningstweedaagse' op het werk, in een afgelegen boerderij (foto) in Limburg (ook Landelijke Kinderopvang houdt van 'den buiten'!).  Hierdoor mis ik natuurlijk een heleboel vergaderingen, brainstorms enzovoort, onder andere ook het provinciaal bestuur van CD&V.
Vrijdagavond word ik 'fris en monter' verwacht op de voorstelling van de nieuwe dichtbundel van Danny Rega.  Of 'fris en monter' lukt na een werktweedaagse, dat zullen we nog moeten afwachten...
September is altijd TE druk.  Ik durf niet vooruitkijken naar volgend weekend....