Pagina's

dinsdag 23 september 2014

Nog steeds geen antwoord van Storm / Elicio gekregen over mijn vraag voor realistische visualisaties

Zoals je weet staan er visualiseringen op de website van Windpark E40.  Net als heel wat andere burgers had ik visualiseringen aan ankerpunten gevraagd.  Bv 200 meter van de kerk van elke dorpskern en dan richting windmolens kijken.  Nog steeds geen andere visualisaties te zien.
Ik breng u nog even het blogbericht in herinnering dat ik toen gemaakt heb :
http://marleenlefevre.blogspot.be/search?q=visualisatie
Vandaag hen opnieuw gemaild om te vragen waar de gevraagde visualiseringen blijven.  Ik kan ze natuurlijk ook gewoon aan handige burgers vragen die het betreffende softwarepakket hebben.  Maar ik vertik het om dat te doen omdat ik vind dat een firma met zulke ambitie dat zelf zou moeten kunnen.